Кошик
221 відгук
+380 (32) 291-18-36
+380 (67) 550-83-23
+380 (67) 550-83-22
вул. Шевченка 329, Львів, Україна
Інтернет-магазин "Захід-Авто"
Кошик

Масла CASTROL

Компанія Castrol була заснована Чарльзом «Чірз» Вейкфілдом під назвою «CC Wakefield & Company». У 1899 році Чарльз полишив роботу в компанії Vacuum Oil, щоб розпочати власну справу з продажу мастильних матеріалів для потягів і важкого обладнання.

На початку нового сторіччя Вейкфілд проявив особистий інтерес до двох цілковито нових на той час моторизованих пристроїв — автомобіля й літака. Компанія почала розробку мастильних матеріалів спеціально для цих нових двигунів, що потребували оливи, яка була б достатньо плинною, щоб працювати з моменту холодного запуску, й одночасно досить густою, щоб продовжувати працювати в умовах надзвичайно високих температур. Дослідники Вейкфілда виявили, що із цією задачею можна успішно впоратися, якщо додати в продукт незначну кількість касторової олії (рослинної олії, яку добувають з бобів рицини). Цей новий продукт вони назвали «Castrol». У 1919 році для першого трансатлантичного перельоту Джон Алкок і Артур Браун для змащування двигуна обрали продукт Castrol.

Створивши новий вид моторної оливи, компанія CC Wakefield зуміла розробити й новий спосіб привернути до нього увагу клієнтів — спонсорство. Назва «Castrol» з'являлася на стягах та прапорах під час проведення авіаційних змагань чи автомобільних гонок, а також під час спроб сміливих гонщиків встановити новий рекорд швидкості пересування по землі.

До 1960 року назва компанії-виробника моторної оливи, очевидно, затьмарила ім'я її видатного власника, і тому підприємство «CC Wakefield& Company» змінило назву на «Castrol Ltd». Пізніше, у 1966 році, компанію Castrol придбала The Burmah Oil Company, яку, у свою чергу, у 2000 році придбав концерн BP.

Своїм успіхом компанія Castrol завдячує філософії, що була закладена ще її засновником Чарльзом Вейкфілдом. Працюючи над розробкою нових олив Castrol, він завжди покладався на допомогу й підтримку зі сторони своїх клієнтів, оскільки, випередивши свій час, він вважав, що співпраця з клієнтом — це найкращий спосіб досягти успіху для обох сторін. І такий підхід не втратив свою актуальність і на сьогоднішній день.

ГалереяСписок

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner